Wiadomości

Dni Zawiercia i profilaktyka

Data publikacji 08.09.2009

W dniach 4 - 6 września na terenie miasta odbyło się szereg imprez związanych z obchodami Dni Zawiercia. Były występy zespołów muzycznych, popisy szkół tańca, mecze piłki nożnej i pokazy lotniczo – pirotechniczne. Zawierciańscy policjanci wykorzystali zgromadzenie dużej liczby mieszkańców do zaprezentowania materiałów profilaktyczno propagandowych.
Banery, plakaty i ulotki, prelekcje i wyświetlane filmy przypominały wszystkim o tegorocznych kampaniach „2009-Rok Pieszego” i „Użyj wyobraźni”.

W dniach 4 - 6 września na terenie miasta odbyło się szereg imprez związanych z obchodami Dni Zawiercia. Były występy zespołów muzycznych, popisy szkół tańca, mecze piłki nożnej i pokazy lotniczo – pirotechniczne. Zawierciańscy policjanci wykorzystali zgromadzenie dużej liczby mieszkańców do zaprezentowania materiałów profilaktyczno propagandowych. Banery, plakaty i ulotki, prelekcje i wyświetlane filmy przypominały wszystkim o tegorocznych kampaniach „2009-Rok Pieszego” i „Użyj wyobraźni”.

W dniu 06.09.2009 r na parkingu przed marketem budowlanym Format w Zawierciu odbyło się losowanie nagród dla klientów, którzy dokonali zakupów w tym pawilonie. Zebrało się tam prawie 5 tysięcy osób. Większość uczestników przyjechała samochodami. W trakcie przerw w losowaniu Naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego KPP w Zawierciu w kilkunastominutowym przemówieniu-prelekcji przedstawił główne cele kampanii „2009 – Rok Pieszego”. Wskazał miejsca najbardziej niebezpieczne dla ruchu pieszego na terenie naszego powiatu. Policjanci zabezpieczający tą imprezę wręczali ulotki dotyczące bezpieczeństwa pieszych. Na scenie głównej znajdował się baner „2009-Rok Pieszego”, natomiast przy wejściach i wyjściach z marketu były zawieszone duże plakaty z hasłem „Krew Dla Każdego – Krew Dla Pieszego”.

W pozostałych dniach w trakcie imprez z okazji święta miasta, pn. „Dni Dobrych Połączeń” oraz „Powiatowe Wyżynki-Dożynki” wyświetlane były, przy scenie głównej na telebimach, filmy w ramach ogólnopolskiej kampanii „Użyj wyobraźni” i „2009-Rok Pieszego”.

Powrót na górę strony